mardi 31 janvier 2012

Uno dimenchado meravihouso

Coume sabe pas de que vous parla, parlarai de la mieuno dimenchado.
Coumencè divendre de tantoussado emé lou tiatre e la serado Lafont. En coumpanio de mi coulègo de l’universita, fourçadamen fuguè un bon moumen. Subretout qu’avén manja emé Anno dins un restaurant forço forço forço bon !
Coume ai  agu uno semano bèn pleno fuguère lasso e dounc siéu partido avans la fin de la serado Lafont, que me falié tourna encò de mi gènt.
Lou dissate, me siéu pas levado avans dès ouro. Trop tard pèr lou garage, dounc travaière un pau sus Memòri e Raconte de Frederi Mistral que nous fau faire un doursié. Pièi ma maire me demandè d’ajudo pèr faire li croumpo. Zou ! I anerian mai après me diguè : « un cafe ? tout pichot, que n’aven pas prés à la fin dóu repas ! ». Iéu que sabe pas dire de noun, prenguère lou cafe emé’lo. Lou tèms de dintra à l’oustau, e de se tourna metre à Mistral, èro quasi 5 ouro. Mandère un message à Jaume pèr-ço-que fuguè soun anniversàri. Pièi, coume me falié èstre à Mount-pelié à 8 ouro, e aprestado pèr sourti… Travaière pas gaire. 
Brèu, quitère Sant-Giraud, e me vaqui encò mieu. Mandère un message à Clareto pèr ié dire de veni à 8 ouro un quart pèr ana manja au Ranch à cousta de l’universita. Lou ranch sert pas de que manja lou dissate de ser… Dounc nous vaqui, tóuti li dos, dins ma veituro, à vira dins Mount-pelié pèr trouva uno plaço pèr se parga. La veituro pargado, partiguerian à la recerco d’un restaurant. Lou dissate, toui li restaurant soun coumplet à 9 ouro e miejo. Mai fin finalo, n’en trouberian un. Un forço bon. Faguerian uno foulié : un dessèr au choucoulat emé de crèmo, de caramèu… O uno foulié. Mai avén talamen camina pèr trouva un restaurant e, après lou repas, pèr trouva un bar, que lou dessèr fuguè avali lèu lèu ! Se fuguerian facho parla pèr de tipe emé de casqueto, de tipe que vesèn toui li jour dins lou despartamen d’óucitan qué ! Eron « tant pichot que de merdo au soulèu !» Pèr un cop que metère uno raubo, li carriero de Mount-pelié, la niue, soun pas rasseguranto ! Devian retrouva d’ami mai aven passa la majo part de la serado souleto tóuti li dos. Avèn begu, parla, se sian escacalassado acò es segur. Lis ami que rejougnerian, fuguèron sens interes, dounc à 1ouro e miejo dintrerian encò de Claro. E avèn dourmi tóuti li dos pèr-ço-que fuguère trop lasso pèr prene la routo.
A 9 ouro l’endeman, dimenche, partiguère pèr ana travaia au garage. Arribère à 10 ouro e miejo à Sant-Giraud (noun es pas qu’ai respeta li limitacioun de vitesso, es qu’avans de parti, aviéu de causo de faire encò mieu). Dounc, coume la vèio anère pas au garage, aqueste jour, i anère tout-d’un-tèms ! Ai travaia sus ma veituro. Coume l’ame ma veituro ! Sabés qu’à Hugo de L1 li agrado li Porche tambèn ???  Ai pas prés lou tèms de manja à miejour coume acò gagnère de tèms pèr avança. En plaço d’un repas vertadié, manjère de banano, vous dise pas quant pèr qu’après lou Danis se trufo de iéu ! Passère la journado à me lava li man, metre de gant pèr lou fre, li menleva pèr que capite pas de travaia emé de gant… ço qu’esplico lou negre de mi det. De tout biais, Claro me trovo sexy emai s’ai  li man negre dounc es pas grèu. Acabère ma journado de travai à 8 ouro e miejo à pau près. Anère lèu à la doucho, e tornère sus moun doursié de Memòri e raconte fins à 8ouro. Mai coume me fau tourna legi lou chapitre à cade cop, me pren de tèms e me gounflo. Anère manja. Mi gènt de pausèron de questioun sus ma serado emé Claro, mai valié miés pas respoundre ! Coume fuguère lasso, e que Mistral demando d’energio, me metère à la redacioun de « moun » blog. Mai pèr manco d’idèio, acabère  pas moun article.
I’a de jour, coume acò, ounte lou travai nous empacho de travaia. Es estrange mai es coume acò.
Pamens, lou dilun, fuguère mai en fourmo tant pèr travaia au garage que pèr avança lou blog e lou doursié.
Vaqui, la dimenchado es acabado, me tardo de tourna vèire moun amourouso Clareto qu’ai de causo novo de ié conta. 
Uno bono dimenchado, pleno de reboumbamen. Coumençarai bèn la semano.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire